Songs, Naked – מימון אלבום בעזרתכם


  

חברים יקרים
גם אני ברוטוס, והולכת בדרכי חכמים ועצמאיים, לגיוס כספים עצמאי, למימון האלבום SONGS, NAKED , באתר מימון החלומות אינדיגוגו.
ואשמח, כמובן, להצטרפותכם למימוש האלבום. להשתתפות במימוש האלבום, ומימון החלום, איש על פי יכולתו, ראו הלינק הבא: http://www.indiegogo.com/hadara
והפיצו את הלינק בין חברים בארץ ובחו”ל, עם הכוונה ואהבה.

אז קודם כל, מי אני בכלל:
אני סינגר-סונגרייטרית, מוסיקאית עצמאית, ירושלמית. השנה השתחררתי מבחברת תקליטים, אחרי שבע שנים ועשרה אלבומים, ואני עובדת כרגע על שני אלבומים חדשים במקביל. וכאן אשמח לעזרתכם, ולהשתתפותכם. אבל בטח תרצו להכיר אותי, לפני שאתם מתחילים איתי. אז הכי טוב להתחיל בשירים שהוצאתי השנה, אהבת אמת,המלך מעבר לחומות, ושיר השירים.  אם אתם רוצים להציץ עוד פנימה על חיי, אתם מוזמנים לגגל עליי, או לבקר בפייסבוק, באתר הבית, ביוטיובים, בבנדקמפ החדש, בבנד קמפ הישן, ולשוטט בין האלבומים הקודמים שלי, וגם בעברית, גם באנגלית.

במה העניין:
אם חזרתם אליי, נהדר. אז ככה, האלבום המדובר יהיה האלבום ה 12 שלי, והוא שונה מרוב מה שעשיתי עד כה. אני מנסה לאסוף מהארכיון הפרטי שלי, כמה שירים יקרים, שווים, ואהובים, לכדי אלבום. אלה שירים שטרם שוחררו, וקיימים רק בגירסת חזרות מוקלטות, ראשוניות מאוד (כמו מותק,זה אתה ו לא עוד שיר עצוב). אלה הם שירים בגירסתם הראשונית, הרעננה, הבלתי מעובדת, בשלב החיפוש, השריטה, החופש, והטרוף של השירים.

למה דווקא?
כי בעודי עובדת על האלבום ה 11 שלי ( האי.פי מי יעצור אותי עכשיו), לקחתי נשימה, ועיינתי בארכיונים שלי בין כל מיני חזרות ישנות, ומצאתי פנינים בלתי מלוטשות, ששווה לשחררם לאור, למרות  ואולי דווקא בגלל הסאונד השרוט. יש חסד מיוחד, בלשמוע שירים בראשית דרכם, בעודם ערומים, כשאפשר לשמוע את הגיטרות, הבס, והתופים המחפשים את דרכם בשיר, ואת הערות המוסיקאים תוך כדי. זה באמת חלון הזדמנויות. חלון הצצה לצעדיו הראשונים של שיר בעולם. אלה הקלטות נדירות של מצב צבירה נפשי, שפשוט אי אפשר לחזור עליו. בכל מקרה, מאחר ששירים אלה לא שוחררו מעולם, ומאחר שלעתים יש משהו ברוח הגירסאות הראשוניות שאובד בגירסאות המופקות והמעובדות לזרא, ומאחר שהמוסיקאים המוכשרים שעשו איתי במלאכה התפזרו לדרכיהם, נדמה לי שהדרך היחידה להצלת השירים הללו, ברוחם ויחודיותם, היא לשחררם כפי שהם.

זה נשמע פשוט, אבל זה ממש לא. מעבר ליסורי הבחירה בטייק הראוי ביותר, נחוצה עבודת פוסט-פרודקשן יתרה ויקרה כדי לשבח את הסאונד במקצת, ומעבר לכך, יש את עבודת הפוסט-פרודקשן הרגילה. מאחר שאני באמת עובדת עצמאית במערכה בארץ, אני זקוקה לעזרתכם בהצלת השירים הללו. ואני מבטיחה תמורה הולמת, מליבי ואמנותי.

מה זה תמורה הולמת?
בהתאם לתרומתכם, המפורטת באתר, תקבלו בתמורה חלקים מליבי ואמנותי, כאמור. ברצינות. תוכלו לקבל שירים מכל מיני אלבומים, טייקים שלא נכנסו, מכתבים אישיים בכתב ידי, ציורים ואיורים קטנים, אלבומים חתומים, ציורי שמן יקרים ומקוריים שלי, או הדפס של ציורים (ממוספרים וחתומים עם הקדשה אישית), קרדיטים באלבום (כמפיק,  או ידיד האלבום), אתם יכולים גם להזמין  ציור שמן (או איור) במיוחד בשבילכם, חולצות עם לוגו שלי או משפט משיר (לבקשתכם), כרטיסים להופעות, ארוחה טובה, פרטי העסק שלכם, או הלוגו שלכם שיופיע בפלטפורמות הדיגיטליות של האלבום, ואם יש לכם עוד רעיונות, אשמח לשמוע.

ומעבר לכך:
בכל מקרה, מעבר לזיכוי בתודת לב גדולה שלי, תהיו שותפים לעשייה ברוכה, ומי יודע, אנחנו עשויים להתיידד, ולשתף פעולות בהרפתקאות כלכליות ואמנותיות נוספות. כי החיים יכולים לקחת אותך למקומות נפלאים, וזה הרבה פעמים ביידינו, להיות או לא להיות, חלק מהטריפ האלוהי הזה. (לא התכוונתי להכניס את אלוהים, אני מעדיפה את החלקיק האנושי, אבל שיהיה).

בכלל, בין המלחמות והסערות, הציניות והבערות, השקעה בעשייה אמנותית, ובאמן עצמאי, יש בה יותר מאקט עדין של מחאה; יש בכך תרומה אקטיבית לשינוי אמיתי (עדין, והדרגתי) של העולם בכלל, ושל האמנות והאמנים בפרט. זהו השלב המעשי, של השינוי החברתי והתרבותי הכה נחוץ במקומותינו.

למען הסר ספק, ולמען ההגינות:

למען הסר ספק:
האלבום הזה מיועד להוצאה דיגיטלית בלבד. אבל אם כל הנסיון הזה יצליח מעבר למקווה, אני מבטיחה להוציא גם עותק פיסי, ארוז למשעי, שיישלח לתורמים ולשותפים (בהתאם לגודל התרומה והשותפות), חתום ומוקדש כהלכה.

אם אין לכם כסף:
אם אין לכם כסף, ואתם בכל זאת מעוניינים לעזור, אנא הפיצו את הבשורה, ובעיקר, את הלינק הבא: http://www.indiegogo.com/hadara ושתפו עם כל דבעי. אעריך את זה מאוד!

 אשמח לשמוע כל הערה, ומחשבה. אני משתדלת לענות במהירות. בבקשה, היו עדינים איתי.

 ואם אתם לא מאמינים, ורוצים לשמוע מה אחרים אמרו עליי, אז הנה קצת:

 יוצרת וזמרת הנשמה, הבלוז והגוספל הטובה ביותר בארץ נכון להיום, אזור אדל ושכונותיה. (מעריב 2012)

שעה וקצת של שיכרון חושים שלא רואים במקומותינו. מוסיקאית עם לב ענק, וביצים, והומור של גאונים, ומתיקות אין קץ. לא תצא מהופעה כמו שנכנסת אליה. והיין, היין של הדרה הוא כמו נס פח השמן, היא שותה ושותה, והיין איננו נגמר . (הארץ 2009)

מושלמת מבחינה רגשית, הדרה היא בולדוזר תרבותי בגוף של בנאדם אחד. חילונית בירושלים, פסנתרנית שעושה Fאנק ורוק, אייקונוקלסטית נחושה בעלת שמחת חיים והומור שחור בו זמנית. תחשבו ברוס ספרינגסטין פוגש את אלניס מוריסט בתחילת דרכם. ותחשבו גם אמינם. היא סוללת לעצמה נישה תרבותית משלה, מחליפה ×–’אנרים וזהויות. אי אפשר לתייג אותה. אינטלקטואלית בזירת הפופ. במילים מבריקות, ברהיטות ובאנינות, היא נוגסת בכל הפרות הקדושות, כשבשיר “מילים מילים מילים” , למשל, היא פוגשת את אלוהים באיזו מסיבה, מקפיץ תקילה ומילים של צדיקים. ויודעת שלפעמים מופיע השטן כאיש האלוהים…האלבומים שלה הם אורגזמה מוסיקאלית.” (טאבלט מגאזין, ניו יורק  2009) 

בברכת הפיצו, הצליחו והצילו

הדרה

  

הכירו את הנגנים שהשתתפו:

ואלה שמות, הנגנים המוכשרים, הנשמות היתרות, כל אחד בדרכו:

אבי שניידר (א.א קול, ×’’ייק ×’’ילנהאל בשבילכם): טרומבון וקולות
נעמן טל: גיטרות וקולות
אלעד סיקל: בס וקולות
ירון אלימלך: תופים
רועי ריק: מפוחית
דפנה  רכטר: סקסופון